lördag 8 december 2012

i feel my heart start beating to my favorite song


HEEJ igår firade jag plus några kompisar emilia som nu är fjorton åår! här ovan ser vi en lagom suddig bild på det fina födelsedagsbarnet och den goa efterrätten som jag aldrig tidigare hört talas om samt en bit av mitt finger som egentligen inte ska vara med på bilden. 
OCH IDAG ÄR JAG TRÖTT pga att vi somnade kvart i fyra på morgonen. 

såhär feint var det on my way till bussen 


Sen åkte jag och mamma in till göteborg och mös (frös) runt bland alla små affärsstånd i haga och det var  SÅ FINT och myyyys. Sen tittade vi på årets julfilm på götaplatsen som jag inte förstod någonting av men det gjorde inget för jag brukar ändå aldrig förstå dom korta filmerna, heh.

BBBTWW TITTA VILKEN FIN TRÖJA SOM HAR KOMMIT MED POSTEN ÄR SÅ KÄR


Dom Dimmiga Dagarna - Håkan Hellström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar