torsdag 4 oktober 2012

mariefred sessions


eeellla





GLAD KANELBULLEDAG foolks. Vi bakade kanelbullar, som ni seer, och öhm.. vi kanske inte är smidigast i världen på det ehe. Vi tog massa salt istället för socker på en deg, åhdetvarsåäckligtspyrpådet. Och så tänkte vi ta typ 11 dl socker istället för en och en halv höh wow. Men guud så goda bullarna blev till slut.

P.s Jag är helt förälskad i Erik hassles Mariefred sessions. Åh, det albumet är så braa. Och så har jag märkt att Koan Sound är apbra också. Och mumford & sons Babel är ju för bääst. Och Timos Endeavor. DENNA MUSIK SÅ BRA YESYES.

P.s 2 jag måste börja med att ta kort från någon riktig kamera nuuu ju, och sluta ta massa tråkiga mobilbilder. fast jag är lat så jag vet inte hur bra det kommer gå egentligen heeh

Stains - Erik Hassle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar